Thursday, July 28, 2011

Sesi bedah siasat harimau~


Kali ni nak citer pasal skuad rimau..skuad yg berjaya..berjaya mengekalkan rekod tanpa kalah di laman sendiri selepas Piala AFF.. umpama Man Utd yg gagah di kampong halaman dan umpama tim liverfool yg sekadar sandarkan pada kenangan..

Pakcik Raja yang masih berpegang pada sejarah yg tidak tercatat di buku sejarah PMR mahupun SPM, masih percaya pada skuad Piala AFF..

HEY!! Sudahlahh..bila nk maju kalau asyik guna skuad sama??..

Ini mungkin factor-faktor kekalahan rimau :

  1. Ketiadaan Safiq Rahim. Nadi skuad rimau. Hantaran yang mampu mengucar ngacirkan pertahanan lawan. Disebabkan dia sorang xde, abis hancur permainan. Maka FAM perlu cari lebih ramai Safiq Rahim. Biar ada 11 orang Safiq Rahim.
  2. Pertahanan kental seperti Aidil Zafuan. Dia xde, defend rimau umpama kucing kurap. Terlalu banyak ruang untuk penyerang lawan berlegar dalam kotak penalti. Striker nak menopos pon senang hati duk depan gol. Maka kena cari 11 orang lagi Aidil.
  3. Rentak permainan rimau diperlahankan oleh lakonan player singapura yg sehebat Aaron Aziz dan Adiputra. Mungkin mereka boleh ke Malaysia untuk menjadi bintang filem.
  4. Bermain hantaran jauh yang ke lautan dalam. Player singapura sudah boleh membaca permainan sebegini. Diorg mengawal Kunalan dan Amirulhadi dengan baik.
  5. Sudah! Rimau bermain dibawah tahap sebenar.


 

Tiada alas an untuk kalah dengan skuad import. Brazil yang xde import bleh je menang ngan Jerman yg ade import.

Tapi ape-ape pun, skuad rimau umpama kain yang terkoyak. Banyak nk kena jahit.

Safee Sali tetap terbaik..finishing yang terbaik..

Khairul Fahmi yang perform terbaik walaupon pasang skandal baru.haha!!

Cari lebih ramai Safee Sali dan Khairul Fahmi. Kunalan pun kena cari ramai lagi. Pecutan dia umpama rimau cheetah.

GOMO MALAYSIA GOMO!!

No comments:

Post a Comment